Number of the records: 1
Využitie komunikácie a jej jednotlivých foriem v spotrebiteľskej výchove
Title Využitie komunikácie a jej jednotlivých foriem v spotrebiteľskej výchove Author info Barbora Lattová Author Lattová Barbora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : CD s recenzovanými příspěvky : 6. ročník : Zlín 15. dubna 2010. - Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2010. ISBN 978-80-7318-922-8 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti Keywords spotrebitelia * informácie * výchova * komunikácia * kampane reklamné Annotation Autorka v príspevku poukazuje na význam komunikácie pre potreby spotrebiteľskej výchovy a charakterizuje jej najefektívnejšie formy, ktoré sa v rámci výchovy spotrebiteľa využívajú alebo by bolo vhodné ich využívať. Charakteristika spotrebiteľskej výchovy. Informovanosť spotrebiteľov. Úloha komunikácie vo výchove spotrebiteľa. Nástroje marketingovej komunikácie sú aplikovateľné i na oblasť výchovy spotrebiteľa. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 00602-034, originál dokumentu
article
Number of the records: 1