Number of the records: 1  

Vybrané aspekty budovania imidžu územných subjektov

  1. Title Vybrané aspekty budovania imidžu územných subjektov
    TranslationSelected aspects of building image in regional subjects
    Author infoGabriela Ratkovská, Otília Zorkóciová
    Author Ratkovská Gabriela EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Co-authors Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source document Česká republika a Slovensko v mezinárodním obchodě a podnikání : vliv finanční krize na mezinárodní podnikání : sborník z 10. mezinárodní vědecké konference = proceedings from 10th international scientific conference : Praha, 29. dubna 2010. S. 311-316. - Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze. Nakladatelství Oeconomica, 2010. ISBN 978-80-245-1583-0
    Výstup z projektu VEGA 1/0803/10 Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov
    NoteVEGA 1/0803/10
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords imidž * regióny * kraje * mestá * marketing
    AnnotationVšeobecná charakteristika imidžu. Vybrané aspekty imidžu územných subjektov. Regional image - imidž územia, krajiny, regiónov a miest. Stanovenie cieľov a stratégií prostredníctvom marketingového výskumu. Prínosy pozitívneho imidžu.
    Public work categoryInvited reports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 00678-005, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.