Number of the records: 1
Marketingový controlling v manažmente podniku
Title Marketingový controlling v manažmente podniku Author info Viera Čihovská Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Diagnostika podniku, controlling a logistika : V. medzinárodná vedecká konferencia : zborník prednášok a príspevkov : Žilina 21.-22. apríl 2010. S. 54-58. - Žilina : EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity, 2010. ISBN 978-80-554-0175-1 Výstup z projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária
Note VEGA 1/0251/08 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * kontroling * plánovanie * plán marketingový * náklady * rentabilita * efektívnosť * kampane reklamné * systémy informačné Annotation Podstata a význam marketingového kontrolingu. Marketingový plán a marketingové plánovanie. Štyri základné typy marketingovej kontroly. Najdôležitejšie ciele marketingového kontrolingu. Informačné zabezpečenie marketingového kontrolingu. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 00683-006, originál dokumentu
article
Number of the records: 1