Number of the records: 1  

Marketingový controlling v manažmente podniku

  1. Title Marketingový controlling v manažmente podniku
    Author infoViera Čihovská
    Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Diagnostika podniku, controlling a logistika : V. medzinárodná vedecká konferencia : zborník prednášok a príspevkov : Žilina 21.-22. apríl 2010. S. 54-58. - Žilina : EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity, 2010. ISBN 978-80-554-0175-1
    Výstup z projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária
    NoteVEGA 1/0251/08
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * kontroling * plánovanie * plán marketingový * náklady * rentabilita * efektívnosť * kampane reklamné * systémy informačné
    AnnotationPodstata a význam marketingového kontrolingu. Marketingový plán a marketingové plánovanie. Štyri základné typy marketingovej kontroly. Najdôležitejšie ciele marketingového kontrolingu. Informačné zabezpečenie marketingového kontrolingu.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 00683-006, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.