Number of the records: 1  

Marketing management of small and medium seized enterprises in the Czech and Slovak Republics during globalisation process

  1. Title Marketing management of small and medium seized enterprises in the Czech and Slovak Republics during globalisation process
    Author infoJaroslav Kavka, Jozef Strišš
    Author Kavka Jaroslav
    Co-authors Strišš Jozef
    Source document Acta Moraviae : scientific journal for economics, management and informatics. Roč. 1, č. 1 (2009), s. 29-34. - Kunovice : Evropský polytechnický institut, 2009. ISSN 1803-7607
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords podnikanie malé * podnikanie stredné * spoločnosti * Slovensko * Česko * prostredie podnikateľské * komunikácia marketingová * kultúra podniková * zákazníci
    AnnotationKľúčová úloha malých a stredných podnikov a faktory ovplyvňujúce rozvoj MSP. Obchod a globalizácia. Aktivity marketingu a manažmentu v malých a stredných podnikoch. Komunikácia a orientácia na zákazníka. Podniková kultúra, kreativita a imidž malých spoločností.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2009: 1-2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.