Number of the records: 1
Marketing management of small and medium seized enterprises in the Czech and Slovak Republics during globalisation process
Title Marketing management of small and medium seized enterprises in the Czech and Slovak Republics during globalisation process Author info Jaroslav Kavka, Jozef Strišš Author Kavka Jaroslav Co-authors Strišš Jozef Source document Acta Moraviae : scientific journal for economics, management and informatics. Roč. 1, č. 1 (2009), s. 29-34. - Kunovice : Evropský polytechnický institut, 2009. ISSN 1803-7607 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords podnikanie malé * podnikanie stredné * spoločnosti * Slovensko * Česko * prostredie podnikateľské * komunikácia marketingová * kultúra podniková * zákazníci Annotation Kľúčová úloha malých a stredných podnikov a faktory ovplyvňujúce rozvoj MSP. Obchod a globalizácia. Aktivity marketingu a manažmentu v malých a stredných podnikoch. Komunikácia a orientácia na zákazníka. Podniková kultúra, kreativita a imidž malých spoločností. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2009: 1-2
article
Number of the records: 1