Number of the records: 1  

The Main Factors on Slovakian Consumer's Behavior Regarding Fast Food Nutrition

  1. Title The Main Factors on Slovakian Consumer's Behavior Regarding Fast Food Nutrition
    TranslationHlavné faktory správania sa slovenských spotrebiteľov v súvislosti s výživou rýchleho občerstvenia
    Author infoPavol Kita, Jamal Hasan
    Author Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Hasan Jamal EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
    Source document Management & Marketing : The official journal of the Society for Business Excellence. Vol. 5, no. 1 (2010), pp. 135-142. - București : Editura Economică. ISSN 2069-8887
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Keywords správanie spotrebiteľa * marketing * jedlá * výživa * výskum * Slovensko
    AnnotationSprávanie slovenského spotrebiteľa v oblasti výživnosti rýchleho občerstvenia. Senzorický marketing. Metódy výskumu. Výsledky výskumu.
    Public work categoryScientific titles in foreign not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 00705-001, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF181.6 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.