Number of the records: 1
Stakeholder need analysis
Title Stakeholder need analysis Author info Lenka Pčolinská Author Pčolinská Lenka EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Source document Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave : Herľany, 6.-8. apríl 2010. S. 62-69. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU, 2010. ISBN 978-80-225-2966-2 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords zákazníci * lojálnosť zákazníkov * podnik * výrobky * analýzy Annotation Zistenie toho, čo zákazník požaduje, čo potrebuje a či je spokojný s produktom, je základným predpokladom úspešnosti podniku, uspokojenia zákazníka a v neposlednej miere i predpokladom zabezpečenia lojality zákazníka. Okrem zákazníka musí podnik zvažovať i požiadavky akcionárov, verejnosti, štátu, prípadne iných. Príspevok poukazuje na dôležitosť analýzy požiadaviek stakeholdrov pri realizácii jednotlivých projektov v podniku. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 01285-001, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 213.9 KB z IP adresy EU po prihlásení article
Number of the records: 1