Number of the records: 1
Goodwil a reputácia sú krehké hodnoty
Názov Goodwil a reputácia sú krehké hodnoty : dobré renomé otvára aj zamknuté dvere, zvyšuje záruky i ziskovosť biznisu Autorské údaje Emil Burák Autor Burák Emil Zdrojový dokument Goodwill : mesačník o ekonomike, biznise a spoločnosti. Roč. 2, č. Jún-júl (2010), s. 50. - Bratislava : Goodwill, 2010. ISSN 1337-9798 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá goodwill * identita podniková * kultúra podnikania * bonita * stratégia podnikateľská * prostredie podnikateľské * politika podnikania Anotácia Podnikateľský a firemný goodwil ako súčasť brandingu, marketingu i trhovej ceny. Reputácia a renomé. Dobrá povesť dôležité hľadisko "bonity" osobnosti. Dobré meno v rámci fair play ako aktuálne hodnoty v biznise a v podnikaní. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2010: Január-December
article
Number of the records: 1