Number of the records: 1
Goodwil a reputácia sú krehké hodnoty
Title Goodwil a reputácia sú krehké hodnoty : dobré renomé otvára aj zamknuté dvere, zvyšuje záruky i ziskovosť biznisu Author info Emil Burák Author Burák Emil Source document Goodwill : mesačník o ekonomike, biznise a spoločnosti. Roč. 2, č. Jún-júl (2010), s. 50. - Bratislava : Goodwill, 2010. ISSN 1337-9798 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords goodwill * identita podniková * kultúra podnikania * bonita * stratégia podnikateľská * prostredie podnikateľské * politika podnikania Annotation Podnikateľský a firemný goodwil ako súčasť brandingu, marketingu i trhovej ceny. Reputácia a renomé. Dobrá povesť dôležité hľadisko "bonity" osobnosti. Dobré meno v rámci fair play ako aktuálne hodnoty v biznise a v podnikaní. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2010: Január-December
article
Number of the records: 1