Number of the records: 1
Čo ponúka corporate identity vysokým školám?
Title Čo ponúka corporate identity vysokým školám? Author info Katarína Butorová Author Butorová Katarína Source document EDAMBA 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : 20.-21. máj 2010, Mojmírovce. S. 49-54. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2972-3 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Keywords marketing strategický * komunikácia externá * komunikácia interná * imidž * identita * školy vysoké * študenti * efektívnosť vzdelávania * ciele riadenia Annotation Podniková identita (Corporate Identity) ako nástroj Public relations. Zložky Corporate Identity v podmienkach vysokej školy. Súhrn dôležitých vlastností zachytávajúci stav inštitúcie. Individuálne znaky objektu a vnímanie inštitúcie zo strany verejnosti. Marketingová stratégia a vytýčenie cieľov. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1