Number of the records: 1  

Súčasné trendy používania vybraných nástrojov marketingovej komunikácie v marketingu neziskových organizácií

  1. Title Súčasné trendy používania vybraných nástrojov marketingovej komunikácie v marketingu neziskových organizácií
    Author infoKatarína Dražová
    Author Dražová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document EDAMBA 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : 20.-21. máj 2010, Mojmírovce. S. 85-92. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2972-3
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords organizácie neziskové * organizácie nevládne * združenia občianske * nadácie * komunikácia marketingová * komunikácia multikultúrna * prieskum informačný * metódy propagačné * internet
    AnnotationPodmienky slovenských neziskových organizácií v súčasnej hospodárskej kríze. Subjekty tretieho sektora. Metódy marketingovej komunikácie neziskovej organizácie. "Word of mouth", komunikácia ústnym podaním. Informovanie širokej verejnosti. Neziskové organizácie na internete. Multikultúrna a interkultúrna komunikácia. Prieskumy dôveryhodnosti a dobrovoľníctvo v neziskových organizáciách.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 00838-042, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.