Number of the records: 1
Súčasné trendy používania vybraných nástrojov marketingovej komunikácie v marketingu neziskových organizácií
Title Súčasné trendy používania vybraných nástrojov marketingovej komunikácie v marketingu neziskových organizácií Author info Katarína Dražová Author Dražová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document EDAMBA 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : 20.-21. máj 2010, Mojmírovce. S. 85-92. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2972-3 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords organizácie neziskové * organizácie nevládne * združenia občianske * nadácie * komunikácia marketingová * komunikácia multikultúrna * prieskum informačný * metódy propagačné * internet Annotation Podmienky slovenských neziskových organizácií v súčasnej hospodárskej kríze. Subjekty tretieho sektora. Metódy marketingovej komunikácie neziskovej organizácie. "Word of mouth", komunikácia ústnym podaním. Informovanie širokej verejnosti. Neziskové organizácie na internete. Multikultúrna a interkultúrna komunikácia. Prieskumy dôveryhodnosti a dobrovoľníctvo v neziskových organizáciách. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 00838-042, originál dokumentu
article
Number of the records: 1