Number of the records: 1
Plánovanie koncepcie regionálneho/mestského marketingu
Title Plánovanie koncepcie regionálneho/mestského marketingu Author info Renáta Ježková Author Ježková Renáta Source document Právo pre ROPO a obce v praxi : mesačník plný odborných informácií pre rozpočtové, príspevkové organizácie a obce. Roč. 3, č. 3 (2010), s. 7-11. - Bratislava : Iura Edition, 2010. ISSN 1337-7523 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 332.1 - Oblastné (regionálne) hospodárstvo. Priestorová ekonomika Keywords plánovanie regionálne * marketing * mestá * regióny * rozvoj regionálny Annotation Pojem marketingové plánovanie a marketingový plán. Proce plánovania mestského a regionálneho marketingu. Situačná analýza. Rámcové podmienky výskumu trhu v mestskom/regionálnom marketingu. Vzťah tvorby stratégie a informačnej analýzy. Imidž mesta. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2010: 1-12
article
Number of the records: 1