Number of the records: 1
Jak motivovat v době krize
Title Jak motivovat v době krize Author info Zuzana Čempelová Author Čempelová Zuzana Source document Moderní řízení : měsíčník vydavatelství Economia. Roč. 45, č. 7 (Červenec 2010), s. 42-43. - Praha : Economia, 2010. ISSN 0026-8720 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 316.6 - Sociálne správanie. Psychologická sociológia. Sociálna psychológia Keywords motivácia * zamestnanci * zamestnávatelia * manažéri * manažment * práca * benefity * peniaze * vzdelávanie * odmeny * čas pracovný pohyblivý * komunikácia interná Annotation Motivácia ako dôležitý manažérsky nástroj, ktorý firme pomáha stanovovať ambiciózne ciele a nadchnúť pracovníkov. Motivácia ušitá na mieru. Peniaze, ktoré nemotivujú alebo demotivujú. Daňovo zvýhodnené benefity. Nefinančné benefity - lacná a účinná motivácia. Vyvolať pocit zamestnancov, že sú súčasťou firmy - najlacnejšia motivácia. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2010: 7-12 + 3 príl.
article
Number of the records: 1