Number of the records: 1
Online sociálne siete ako marketingový kanál pre finančné inštitúcie
Title Online sociálne siete ako marketingový kanál pre finančné inštitúcie Author info Zuzana Brokešová Author Brokešová Zuzana EUBFNHKPO - Katedra poisťovníctva FNH Source document Finančný manažment a controlling v praxi. Č. 7-8 (2010), s. 469-473. - Bratislava : Iura Edition, 2010. ISSN 1337-7574 Note VEGA - Dopad globalizačných a integračných procesov na slovenský poistný trh II. Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 681.324 - Počítačové systémy. Počítačové siete Keywords internet * komunikácia * inštitúcie finančné * marketing * propagácia * reklama * služby finančné * systém CRM * klienti Annotation Online sociálne siete zaznamenávajú v súčasnosti obrovský rozmach. Ľudia môžu vďaka nim jednoducho komunikovať, porovnávať si svoje názory, zdieľať fotografie a videá a vykonávať ďalšie aktivity. Počet ich členov tak narastá geometrickým radom a už dávno presiahol počty divákov, poslucháčov aj čitateľov akéhokoľvek iného média na svete. Tento segment sa preto stáva čoraz zaujímavejším aj pre firmy z rôznych odvetví, vrátane finančných inštitúcií. Public work category Scientific works in others home magazines Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 01113-001, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2010: 7-12
article
Number of the records: 1