Number of the records: 1
Definovanie dôležitých pojmov internetového marketingu a overenie vybraných hypotéz
Title Definovanie dôležitých pojmov internetového marketingu a overenie vybraných hypotéz Author info Andrej Hriciga Author Hriciga Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Inovácie marketingových a obchodných činností (3) : vedecký monografický zborník : 16. jún 2010, Bratislava. S. 46-60. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2990-7 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * internet * pojmy * definície Annotation Príspevok definuje dôležité pojmy internetového marketingu, ktorými sú podnikový web, webová analytika a základné predpoklady jej využívania, copywriting, e-mailový marketing a iné. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 00912-005, originál dokumentu
article
Number of the records: 1