Number of the records: 1  

Spoločenská zodpovednosť podniku - príležitosť alebo módny výstrelok?

  1. Title Spoločenská zodpovednosť podniku - príležitosť alebo módny výstrelok?
    Author infoMiroslava Milecová
    Author Milecová Miroslava
    Source document Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 8 (2010), s. 42-44. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2010. ISSN 1337-9151
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords marketing * zodpovednosť spoločenská * podnikanie zodpovedné * stratégia podniková * kultúra podniková * účasť na riadení * účasť na zisku * prostredie životné * efektívnosť sociálno-ekonomická
    AnnotationCorporate social responsibility (CSR), sociálna (spoločenská) zodpovednosť firiem. Aktivity v podniku v oblasti CSR ako hlavné konkurenčné faktory. Spoločenská zodpovednosť podniku, dlhodobý záväzok obojstrannej a prospešnej spolupráce medzi podnikom a partnerom. Prínosy CSR pre podnik.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2010: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.