Number of the records: 1
[Strategický marketingový plán]
Title [Strategický marketingový plán] Author info Mária Tajtáková Author Tajtáková Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 3, č. 9 (2010), s. 167-168. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493 Review document Strategický marketingový plán / Juraj Chebeň. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords plán marketingový * plán strategický * prostredie podnikové * recenzie Annotation Recenzia na publikáciu, ktorá je rozdelená do sedemnástich kapitol a zaoberá sa problematikou strategického plánovania v marketingu, počnúc základnámi východiskami cez nevyhnutné analýzy a portfólia až k tvorbe komplexného marketingového plánu a jeho implementácii. Public work category Notice in scientific magazines and year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 00944-007, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2010: 9-12
article
Number of the records: 1