Number of the records: 1
Customer Management Approach and Its Implementation in Business Firm
Title Customer Management Approach and Its Implementation in Business Firm Translation Prístup manažmentu zákazníkov a jeho implementácia v obchodnej firme Author info Milan Oreský Author Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Zarządzanie i marketing : zeszyty naukowe Politechniki Rzeszowskiej : kwartalnik. Zeszyt 16, nr. 4 (2009) s. 273-284. - Rzeszów : Oficyna wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, 2010. ISSN 1234-3706 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Poland systematics 339.138 - Marketing Keywords riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM * firmy * podnik obchodný * modely * marketing Annotation Čo prináša moderný prístup CRM (Customer relationship management) pre obchodnú firmu. Model riadenia zákazníka. Operačná, analytická a spolupracujúca úroveň CRM. Proces tvorby hodnoty, CRM a jej marketingové posúdenia. Firma firme - vzájomný vzťah predaja, kľúč k riadeniu zákazníkov. Implementácia základných bodov konceptu CRM. Public work category Scientific titles in foreign not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 00907-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1