Number of the records: 1
Internetový marketing stojí a padá na budovaní vzťahov
Title Internetový marketing stojí a padá na budovaní vzťahov : získať dôveru zákazníka webstránkou je ťažké, no stojí to za námahu Author info Jana Škutková Author Škutková Jana Source document Goodwill : mesačník o ekonomike, biznise a spoločnosti. Roč. 2, č. August-september (2010), s. 78-79. - Bratislava : Goodwill, 2010. ISSN 1337-9798 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords internet * marketing * marketing sieťový * komunikácia elektronická * siete dátové * produkty * starostlivosť o zákazníkov * imidž * goodwill Annotation Získanie dôvery návštevníkov internetových stránok. Klasický direct marketing alebo sociálne siete. Obojstranná, vyvážená komunikácia. Vytrvalosť a pravidelnosť príspevkov. Kvalitiné informácie. Dôležitosť dobrého mena v biznise. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2010: Január-December
article
Number of the records: 1