Number of the records: 1
Euromarketing - manažérska koncepcia pre európsky trh
Title Euromarketing - manažérska koncepcia pre európsky trh Translation Euromarketing - managerial conception for the european markets Author info Viera Čihovská Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 39, č. 1 (2010), s. 87-100. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2010. ISSN 0323-262X Výstup z projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária
Note VEGA 1/0251/08 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing medzinárodný * Európska únia * trh spoločný * prostredie ekonomické * marketing manažment * stratégia marketingová * pojmy Annotation Vznik a podstata európskeho marketingu. Prechod z národného marketingového prístupu na európsky marketing. Porovnanie národného a medzinárodného marketingu. Špecifiká európskeho marketingu. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 01025-009, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2010: 1-4
File name Size Typ prístupu PDF fulltext 1.5 MB verejne dostupné article
Number of the records: 1