Number of the records: 1  

Cesty zvyšování konkurenční schopnosti

  1. Title Cesty zvyšování konkurenční schopnosti
    Author infoLenka Harmon
    Author Harmon Lenka
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 20, č. 3 (2010), s. 4-5. - Praha : Česká marketingová společnost, 2010. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.137 - Konkurencia
    Keywords konkurencieschopnosť * výhody konkurenčné * konkurencia * trh * zákazníci * kampane reklamné * marketing * väzba spätná * informácie * plánovanie * kontrola
    AnnotationInformácie o trhu, trendoch, zákazníkoch ako aj zamestnancoch ako dôležitá súčasť konkurenčných výhod podniku. Cesty k zvyšovaniu konkurenčnej schopnosti smerujúce do vlastných radov ako aj smerom von - k zákazníkom. Efektívne plánovanie, riadenie a vyhodnocovanie marketingových kampaní. Spätná väzba a kontrola investícií. Spätná väzba od zákazníkov. Práca "mystery shopperov". Cieľ mystery štúdie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2010: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.