Number of the records: 1
Cesty zvyšování konkurenční schopnosti
Title Cesty zvyšování konkurenční schopnosti Author info Lenka Harmon Author Harmon Lenka Source document Marketing & komunikace. Roč. 20, č. 3 (2010), s. 4-5. - Praha : Česká marketingová společnost, 2010. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.137 - Konkurencia Keywords konkurencieschopnosť * výhody konkurenčné * konkurencia * trh * zákazníci * kampane reklamné * marketing * väzba spätná * informácie * plánovanie * kontrola Annotation Informácie o trhu, trendoch, zákazníkoch ako aj zamestnancoch ako dôležitá súčasť konkurenčných výhod podniku. Cesty k zvyšovaniu konkurenčnej schopnosti smerujúce do vlastných radov ako aj smerom von - k zákazníkom. Efektívne plánovanie, riadenie a vyhodnocovanie marketingových kampaní. Spätná väzba a kontrola investícií. Spätná väzba od zákazníkov. Práca "mystery shopperov". Cieľ mystery štúdie. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2010: 1-4
article
Number of the records: 1