Number of the records: 1
Metódy prognózovania pri zavádzaní nového výrobku na trh
Title Metódy prognózovania pri zavádzaní nového výrobku na trh Author info Mária Vasiľová Author Vasiľová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Nové prístupy k riadeniu ponuky priemyselných podnikov : zborník vedeckých statí. S. 131-144. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3054-5 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu Keywords prognózy * prognózovanie * metódy * modely * výrobky * trhy * trh výrobkov Annotation Príspevok sumarizuje aktuálne poznatky v oblasti prognózovania pri zavádzaní nového výrobku na trh, pričom sa zameriava na využívanie modelového prístupu v procese prognózovania. Možnosť štandardizácie procesu prognózovania a využitia exaktných metód za účelom zníženia chybovosti a zabezpečenia relevantných výsledkov. Pozornosť je venovaná difúznym modelom. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 01099-012, originál dokumentu
article
Number of the records: 1