Number of the records: 1  

Analýza vplyvu reklamnej kampane na úroveň odbytu podniku

  1. Title Analýza vplyvu reklamnej kampane na úroveň odbytu podniku : diplomová práca
    Author infoJuraj Kajan, škol. Peter Šinský
    Author Kajan Juraj
    Another authors Šinský Peter (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Corporation Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra manažmentu
    Issue dataBratislava, 2010. - 56 s.
    Document kindpráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number844205

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce544.1 KBz IP adresy EU po prihlásení

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.