Number of the records: 1
Terms of optimal consumer behavior in the product market of utilities industry
Title Terms of optimal consumer behavior in the product market of utilities industry Author info Michal Fendek Author Fendek Michal EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI Source document Quantitative methods in economics : multiple criteria decision making XV : proceedings of the international conference : 6th-8th October 2010, Smolenice, Slovakia. S. 33-40. - Bratislava Bratislava : IURA EDITION, 2010. ISBN 978-80-8078-364-8 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 519.8 - Operačný výskum Keywords teória úžitku * úžitok * priemysel * správanie spotrebiteľa * optimalizácia Annotation Analýza modelu správania zákazníkov na trhoch úžitkového priemyslu. Otázky efektívnosti tohto špecifického trhu. Optimalizácia stratégie spotreby spotrebiteľa, zákazníka. Kuhn-Tuckerove podmienky optimálnosti a ich dôsledky. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 01184-006, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 140.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1