Number of the records: 1
Marketingový význam body image
- TitleAuthor info
Title Marketingový význam body image Author info Dáša Zaujecová, Štefan Eisele Author Zaujecová Dáša EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Eisele Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi : vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave. S. 170-175. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3037-8 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * imidž * manažéri * komunikácia * vzťahy medziľudské * vedenie ľudí * riadenie * zamestnanci * zákazníci Annotation Šesť dôvodov, prečo je imidž dôležitý. Osobný imidž manažéra. Manažér a medziľudské vzťahy vo firme. Typy manžérov a ich zameranie pri práci. Zásady marketingového významu body image. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 01214-018, originál dokumentu

article
Martina SobkováAuthorSource documentBankovnictví : odborný měsíčník pro profesionální finance. Roč. 23, č. 12 (2016), s. 10-11. - Praha : 4H production, 2016. ISSN 1212-4273Document kindschedule of articles from periodicsLanguageCzechCountry of EditionCzech Republicsystematics65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravyKeywordsoutsourcing * metódy riadenia * metódy organizácie * banky * inštitúcie finančné * služby bankové * služby asistenčnéAnnotationOutsourcing alebo využívanie služieb tretích strán sa stáva stále viac aktuálnou témou. Ako vnímajú outsourcing české a slovenské finančné inštitúcie a aké služby sú outsourcované. Hlavné trendy outsourcingu.DatabaseARTICLES
Number of the records: 1