Number of the records: 1
Ťažiskové problémy marketingu malej firmy
Title Ťažiskové problémy marketingu malej firmy Parallel title Pillar topics of small business marketing Author info Katarína Grančičová Author Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Aktuálne pohľady na konkurencieschopnosť a podnikanie : [zborník vedeckých prác]. S. 56-66. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3079-8 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords marketing * podnik malý * podnikanie * podnikatelia * stratégia podnikateľská * plán podnikateľský * riziko podnikateľské * marketing mix * inovácia * vzdelávanie * konkurencia Annotation Podstata a význam marketingu v malej firme. Začlenenie a organizácia marketingových činností. Marketingová stratégia a marketingový plán. Marketingová komunikácia a obchodná činnosť malých podnikov. Vzdelávanie a rozvoj malých podnikateľov. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 01450-006, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 323.4 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1