Number of the records: 1  

Od cenových vojen k vojnám imidža

  1. Title Od cenových vojen k vojnám imidža
    Parallel titleFrom price wars to image wars
    Author infoIvan Bzdúšek
    Author Bzdúšek Ivan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. 72-77. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords imidž * ceny * produkty * zákazníci * komunikácia * firmy * maloobchod
    AnnotationUdržanie sa v konkurenčnom prostredí a ovplyvňovanie vonkajších vnemov zákazníka. Charakteristika imidža. Faktory ovplyňujúce imidž. Imidž maloobchodného podniku. Meranie imidža.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 01434-004, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.