Number of the records: 1
Segmentačné kritériá pre aktívny turizmus na Slovensku
Title Segmentačné kritériá pre aktívny turizmus na Slovensku Parallel title Segmentation criterion for active tourism in Slovakia Author info Peter Filo Author Filo Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. 167-172. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3 Výstup z projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária
Note VEGA 1/0251/08 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Keywords ruch cestovný * turistika * ubytovanie * zariadenia ubytovacie * reštaurácie * zákazníci * partneri obchodní * trh * regióny Annotation Princíp tvorby regionálneho turistického produktu. Zložky produktu v cestovnom ruchu. Segmentácia turistického trhu podľa faktoru času. Obchodní partneri na trhu turistických produktov. Segmenty potenciálnych návštevníkov pre regionálny turizmus podľa faktoru času. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 01434-012, originál dokumentu
article
Number of the records: 1