Number of the records: 1
Faktory vzťahov so zákazníkmi v obchode
Title Faktory vzťahov so zákazníkmi v obchode Parallel title The Factors of customer relations in business Author info Zuzana Francová, Dagmar Klepochová Author Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Klepochová Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. 173-178. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3 Výstup z projektu VEGA 1/0557/08 Inovácie marketingových a obchodných činností podnikov SR
Note VEGA 1/0557/08 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * obchod * zákazníci * konkurencia * práca s verejnosťou * riadenie vzťahov so zákazníkmi * lojálnosť zákazníkov * hodnota * etika * estetika * ekológia Annotation Východiská vzťahov v obchode. Tvorba vzťahov. Vzťahy so zákazníkmi. Vzťahy s konkurenciou. Vzťahy s verejnosťou. Normy správania s vplyvom na tvorbu vzťahov. Taktiky uplatňované pri tvorbe vzťahov. Hodnota a faktory pozitívneho vzťahu so zákazníkom. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 01434-013, originál dokumentu
article
Number of the records: 1