Number of the records: 1
Voice of customer and methods in its identification
Title Voice of customer and methods in its identification Author info Lenka Pčolinská Author Pčolinská Lenka EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Source document Acta oeconomica Cassoviensia : scientific journal. Roč. 3, č. 2 (2010), s. 57-66. - Košice : PHF EU Košice, 2010. ISSN 1337-6020 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords stratégia marketingová * zákazníci * podnik výrobný * analýza ekonomická * správanie spotrebiteľa Annotation Dôležitosť analýzy požiadaviek zákaznika, resp. požiadaviek iných subjektov a prezentácia metód využiteľných pri týchto analýzach. Jednotlivé metódy služiace k analýze "hlasu zakaznika" sú vo všeobecnosti využíivané najmä vo vyrobných koncernoch zameraných na zlepšovanie a vývoj produktov. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 01265-001, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2010: 1-2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 368.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1