Number of the records: 1
Udržateľný marketing ako nový prístup k marketingovému riadeniu
Title Udržateľný marketing ako nový prístup k marketingovému riadeniu Parallel title Sustainable marketing as a new approach to marketing management Author info Mária Vasiľová Author Vasiľová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. 657-661. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * stratégia marketingová * marketing environmentálny * rozvoj trvalo udržateľný * trh * konkurencieschopnosť * ekológia Annotation Trhová orientácia, udržateľný marketing a makromarketing. Porovnanie trhovej orientácie, udržateľného marketingu a makromarketingu. Špecifiká a prínosy implementácie princípov udržateľného marketingu. Matica na určenie pozície firmy v rámci udržateľného marketingu. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 01434-034, originál dokumentu
article
Number of the records: 1