Number of the records: 1  

Historické medzníky budovania corporate identity

  1. Title Historické medzníky budovania corporate identity
    Parallel titleThe Historical milestones of building corporate identity
    Author infoOtília Zorkóciová, Gabriela Ratkovská
    Author Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Co-authors Ratkovská Gabriela EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source document Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. 682-687. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3
    Výstup z projektu VEGA 1/0803/10 Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov
    NoteVEGA 1/0803/10
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords história * identita podniková * vývoj podniku * stratégia podnikateľská * optimalizácia rozhodovania * taktika podniková * zámery podnikateľské * kultúra podnikania * ciele podnikové
    AnnotationPorovnanie podstatných charakteristík, mapujúcich zmeny Corporate Identity v historických súvislostiach, ako aj vymedzenie konkrétnych medzníkov zmien. Rôzne prístupy charakteristík Corporate Identity v slede historického spoločensko-ekonomického vývoja od 60. rokov 20. storočia po súčasnosť.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 01434-114, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.