Number of the records: 1
Trochu psychológie dopomôže marketingu k úspechu
Title Trochu psychológie dopomôže marketingu k úspechu Author info Jana Škutková Author Škutková Jana Source document Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 10 (2010), s. 38-39. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2010. ISSN 1337-9151 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * stratégia marketingová * stratégia obchodná * riadenie vzťahov so zákazníkmi * starostlivosť o zákazníkov * reklama * mix komunikačný * trh reklamný * psychológia predaja Annotation Vnímanie marketingových materiálov a reklamných pútačov ľuďmi. Zameriavanie sa na špecifické cieľové skupiny. Snaha o dosiahnutie priamej interakcie. Inšpirácie pre rozhodovanie a sila odporúčania. Ciele reklamy a marketingové ciele. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2010: 7-12
article
Number of the records: 1