Number of the records: 1
Nákupné správanie slovenských spotrebiteľeľov-celkové hodnotenie etnocentrizmu
Title Nákupné správanie slovenských spotrebiteľeľov-celkové hodnotenie etnocentrizmu Author info Jozef Gajdoš, Mária Dziváková Author Gajdoš Jozef EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Co-authors Dziváková Mária Source document Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 6, č. 2-3 (2010), s. 4-9. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2010. ISSN 1336-7137 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Keywords správanie spotrebiteľa * menšiny národnostné * prieskum spotrebiteľský * zvyklosti kultúrne * zvyklosti obchodné Annotation Kultúrne faktory a ich vplyv na spotrebiteľské správanie. Pojem spotrebiteľský etnocentrizmus a možnosť jeho merania pomocou modelu CETSCALE. Prezentácia celkových výsledkov hodnotenia etnocentrizmu slovenských spotrebiteľov vykonaného výskumu na vzorke 195 respondentov, ktorý sa uskutočnil v roku 2010. Vybrané zistenia sú porovnávané s dvoma inými výskumami vykonanými na Slovensku v ostatných rokoch. Public work category Scientific works in others home magazines Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 02079-001, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2010: 2-3
article
Number of the records: 1