Number of the records: 1
Lokalizačné rozhodnutia ako súčasť marketingových a logistických stratégií
Title Lokalizačné rozhodnutia ako súčasť marketingových a logistických stratégií Author info Lucia Furdová Author Furdová Lucia EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document Moderné stratégie riadenia rizík v globálnych zásobovacích reťazcoch v podmienkach slovenských podnikov (komparatívna analýza, benchmarking) : zborník príspevkov riešiteľov projektu mladých vedeckých pracovníkov číslo 2316071. S. 11-18. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3114-6 Note PMVP 2316071 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 332.1 - Oblastné (regionálne) hospodárstvo. Priestorová ekonomika Keywords lokalizácia * firmy * marketing mix * logistika * trh * náklady dopravné * ekológia * logistika zelená * dodávatelia Annotation Zvýšenie trhového podielu spoločnosti vhodnou kombináciou marketingového mixu s dôrazom na význam vplyvu logistiky. Správna alokácia výrobného závodu. Faktory vplývajúce na rozhodovanie o alokácii podniku - rozptyl medzi dodávateľmi a trhmi, prepravné náklady, zelené iniciatívy. Najdôležitejšie témy v logistike v súčasnosti. Ponímanie alokácie podniku v lokalizačných teóriách. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 00076-002, originál dokumentu
article
Number of the records: 1