Number of the records: 1  

Obchodné značky a ich vnímanie spotrebiteľskou verejnosťou

  1. Title Obchodné značky a ich vnímanie spotrebiteľskou verejnosťou : diplomová práca
    Author infoIvana Šimková, škol. Vanda Lieskovská
    Author Šimková Ivana
    Another authors Lieskovská Vanda (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Corporation Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra marketingu a obchodu
    Issue dataKošice, 2010. - 133 s.
    Document kindpráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number846465

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.5 MBz IP adresy EU po prihlásení

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.