Number of the records: 1  

Cross-selling ako efektívny nástroj upevnenia vzťahu zákazník - poisťovňa (aj v čase hospodárskej krízy)

  1. Title Cross-selling ako efektívny nástroj upevnenia vzťahu zákazník - poisťovňa (aj v čase hospodárskej krízy)
    Parallel titleCross-selling as an effective tool for consolidation of relationship customer - insurance (also during economic crisis)
    Author infoErika Pastoráková, Terézia Dzugasová
    Author Pastoráková Erika EUBFNHKPO - Katedra poisťovníctva FNH
    Co-authors Dzugasová Terézia EUBFNHKPO - Katedra poisťovníctva FNH
    Source document Dopady a dôsledky finančnej krízy na sektor poisťovníctva : recenzovaný zborník prác z medzinárodnej vedeckej konferencie : 11. november 2010 Bratislava. [S. 1-8]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2985-3
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 368 - Poisťovníctvo
    Keywords poistenie * poisťovne * poisťovníctvo * zákazníci * riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM * predaj * produkty
    AnnotationCross-selling uplatňovaný v poisťovniach. Modifikácie cross-sellingu. Analýza efektov z využívania cross-sellingu. Riadenie vzťahov so zákazníkmi poisťovne - customer relationship management. Dopad CRM v poisťovni. Výhody a nevýhody cross-sellingu uplatňovaného v poisťovniach.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 00101-011, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.