Number of the records: 1  

Development of a systematic brand management : model for value oriented brand management

  1. Title Development of a systematic brand management : model for value oriented brand management : dizertačná práca
    Author infoMichael Mandat, škol. Eleonora Fendeková
    Author Mandat Michael
    Another authors Fendeková Eleonora (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Corporation Ekonomická univerzita v Bratislave . Fakulta podnikového manažmentu
    Issue dataBratislava, 2010. - 157 s.
    Document kindpráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Keywords značky výrobkov * značky výrobné * manažment
    DatabaseBOOKS
    Copy count1, currently available 0, at library only 1
    Call number846721
    AvailabilityAutor nesúhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny

    Call numberLocationSublocationInfo
    846721SEKSklad knižničného fonduIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.