Number of the records: 1  

Využívanie vízie, misie , tvrdých a mäkkých faktorov pri riadení podnikov

  1. Title Využívanie vízie, misie , tvrdých a mäkkých faktorov pri riadení podnikov
    Author infoMichal Hudec
    Author Hudec Michal EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source document MASH : zborník z medzinárodnej vedeckej doktorandskej konferencie dňa 29. 6. 2010 : manažment, marketing, sociálna sféra, hospodárstvo. S. 1- 6. - Košice : PHF EU Košice, 2010. ISBN 978-80-225-3003-3
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords manažment komunikačný * riadenie podnikové * kultúra podniková * manažéri * lídri * spoločnosti * podnik * vízie * ciele podnikové * Slovensko * prieskum podnikateľský
    AnnotationSprávne formulovaná vízia a misia. Dosahovanie podnikových cieľov v dlhodobom rámci. Uplatňovanie tvrdých a mäkkých faktorov v slovenských podnikoch zaoberajúcich sa víziou a misiou.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 01452-008, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.