Number of the records: 1  

Strategie pro Čínu

  1. Title Strategie pro Čínu
    Author infoEdward Tse
    Author Tse Edward
    Source document Moderní řízení : měsíčník vydavatelství Economia. Roč. 45, č. 12 (Prosinec 2010), s. 14-17. - Praha : Economia, 2010. ISSN 0026-8720
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords podnikanie * investovanie * stratégia podnikateľská * firmy * konkurencia * trh voľný * Čína
    AnnotationHlavné problémy, ktoré trápia zahraničných investorov pri podnikaní v Číne. Perspektíva Číny stať sa hlavným motorom svetového rastu v produkcii a v spotrebe. Potreba novej stratégie v podnikaní v Číne. Zložky podnikateľskej stratégie - zákazníci, konkurencia, firma a kontext. Tri kľúčové faktory čínskeho kontextu: oficiálna Čína, konkurenčná Čína a spotrebiteľská Čína. Päť otázok pre firmu, ktorá zvažuje podnikať v Číne.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2010: 7-12 + 3 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.