Number of the records: 1
Loajalitou proti krizi i po krizi
Title Loajalitou proti krizi i po krizi Author info Gustav Tomek, Věra Vávrová Author Tomek Gustav Co-authors Vávrová Věra Source document Moderní řízení : měsíčník vydavatelství Economia. Roč. 45, č. 12 (Prosinec 2010), s. 38-42. - Praha : Economia, 2010. ISSN 0026-8720 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * stratégia marketingová * zákazníci * zamestnanci * lojálnosť zákazníkov * lojálnosť zamestnancov * obchod * produkty * komunikácia Annotation Udržanie si zákazníka ako jeden z cieľov protikrízových opatrení. Total loyalty marketing (TLM) - proces totálnej tvorby lojálnosti. Možnosti uplatnenia TLM. Charakteristika lojálneho zákazníka a lojálneho zamestnanca. Vzťah nespokojnosti alebo spokojnosti zákazníkov a zamestnancov. Potenciál lojálnosti. Odporúčania pre prax. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2010: 7-12 + 3 príl.
article
Number of the records: 1