Number of the records: 1  

Loajalitou proti krizi i po krizi

  1. Title Loajalitou proti krizi i po krizi
    Author infoGustav Tomek, Věra Vávrová
    Author Tomek Gustav
    Co-authors Vávrová Věra
    Source document Moderní řízení : měsíčník vydavatelství Economia. Roč. 45, č. 12 (Prosinec 2010), s. 38-42. - Praha : Economia, 2010. ISSN 0026-8720
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * stratégia marketingová * zákazníci * zamestnanci * lojálnosť zákazníkov * lojálnosť zamestnancov * obchod * produkty * komunikácia
    AnnotationUdržanie si zákazníka ako jeden z cieľov protikrízových opatrení. Total loyalty marketing (TLM) - proces totálnej tvorby lojálnosti. Možnosti uplatnenia TLM. Charakteristika lojálneho zákazníka a lojálneho zamestnanca. Vzťah nespokojnosti alebo spokojnosti zákazníkov a zamestnancov. Potenciál lojálnosti. Odporúčania pre prax.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2010: 7-12 + 3 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.