Number of the records: 1  

Příslib nové revoluce ve výzkumu trhu

  1. Title Příslib nové revoluce ve výzkumu trhu
    Author infoVeronika Bartošová
    Author Bartošová Veronika
    Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 6, č. 12 (Prosinec 2010), s. 34-35. - Praha : Economia, 2010. ISSN 1214-9594
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * výskum marketingový * zákazníci * reklama * emócie
    AnnotationNeuromarketing v realite marketingového výskumu. Meranie mozgových vĺn a iných biometrických parametrov v medicínskom výskume a jeho presadzovanie v marketingu. Neuronálne metódy NeuroTrace a BioNavigator, ktoré dokážu zmerať skutočnú reakciu mozgu na podnety - na reklamu. Dodávatelia nástroja sú presvedčení, že je to plnohodnotný a samostatný výskumný nástroj, ktorý môže nahradiť tradičné kvalitatívne výskumné postupy.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2010: 8-12 + 5 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.