Number of the records: 1  

Analýza spoločnosti MadNet a.s. z hľadiska marketingovej stratégie

  1. Title Analýza spoločnosti MadNet a.s. z hľadiska marketingovej stratégie
    Parallel titleAnalysis of MadNet a.s. based on marketing strategy
    Author infoZsuzsanna Csibová
    Author Csibová Zsuzsanna
    Source document Ekonomika, financie a manažment podniku IV. : medzinárodná vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave : Bratislava, 4.11.2010 : zborník vedeckých príspevkov. S. 2-10. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2010. ISBN 978-80-225-3097-2
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * stratégia marketingová * marketing mix * služby informačné * telekomunikácie * televízia * internet * telefón
    AnnotationPoskytovanie internetových služieb a liberalizácia internetových služieb na Slovensku. Pozadie strategického rozvoja trhu. Poskytovanie internetových služieb firmy MadNet a.s. Štatistika a analýza výsledkov.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.