Number of the records: 1  

Analýza dôvodov nevyužívania prieskumu trhu v podnikoch v SR

  1. Title Analýza dôvodov nevyužívania prieskumu trhu v podnikoch v SR
    Parallel titleAnalysis for non-use market research in establishments in the Slovak Republic
    Author infoDana Hrušovská
    Author Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Ekonomika, financie a manažment podniku IV. : medzinárodná vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave : Bratislava, 4.11.2010 : zborník vedeckých príspevkov. S. 1-5. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2010. ISBN 978-80-225-3097-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0385/10 Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia
    NoteVEGA 1/0385/10
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 658 - Podnikové hospodárstvo. Technika obchodu
    Keywords Slovensko * prieskum trhu * marketing manažment * technika obchodná * nástroje marketingové * informácie obchodno-ekonomické * hospodárstvo podnikové * politika obchodná * analýzy
    AnnotationAnalyzovanie a identifikácia dôvodov nevyužívania prieskumu trhu v súčasnej situácii v podnikoch v SR. Podniky SR, ktoré realizujú vlastné prieskumy trhu. Návrhy pre zlepšenie podnikateľského prostredia pre prieskum trhu v podnikoch v SR.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 00284-084, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.