Number of the records: 1
Nástroj konkurenčnej výhody: imidž
Title Nástroj konkurenčnej výhody: imidž Author info Ivan Bzdúšek Author Bzdúšek Ivan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Možnosti uplatňovania metód a nástrojov neustáleho zlepšovania podnikateľských subjektov v kontexte zvyšovania ich konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí. S. 13-27. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3124-5 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords imidž * definície * analýzy Annotation Imidž, jeho význam, podstata a definícia. Klasifikácia jednotlivých druhov imidža. Vlastnosti, nositelia, funkcie, analýza imidža. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 00196-003, originál dokumentu
article
Number of the records: 1