Number of the records: 1  

Nástroj konkurenčnej výhody: imidž

  1. Title Nástroj konkurenčnej výhody: imidž
    Author infoIvan Bzdúšek
    Author Bzdúšek Ivan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Možnosti uplatňovania metód a nástrojov neustáleho zlepšovania podnikateľských subjektov v kontexte zvyšovania ich konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí. S. 13-27. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3124-5
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords imidž * definície * analýzy
    AnnotationImidž, jeho význam, podstata a definícia. Klasifikácia jednotlivých druhov imidža. Vlastnosti, nositelia, funkcie, analýza imidža.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 00196-003, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.