Number of the records: 1  

Nákupná barla zákazníka - cenová kotva

  1. Title Nákupná barla zákazníka - cenová kotva
    Author infoKatarína Remeňová
    Author Remeňová Katarína EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source document Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 12 (2010), s. 44-45. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2010. ISSN 1337-9151
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 658.7 - Nákup. Obstarávanie
    Keywords obchod * nákup * ceny * zákazníci * rozhodovanie * tovar
    AnnotationNákupné správanie zákazníka. Barla pre nákupné rozhodovanie - cenová kotva. Ako sa cena stáva cenovou kotvou. Faktory, ktoré vytvárajú cenovú kotvu: cenové faktory, rozpočtové faktory, necenové faktory.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 00324-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2010: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.