Number of the records: 1  

Manažment znalostí v slovenských podnikoch - marketingový prieskum

  1. Title Manažment znalostí v slovenských podnikoch - marketingový prieskum
    TranslationKnowledge management in slovak business – marketing research
    Author infoViera Čihovská, Eva Hvizdová
    Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Hvizdová Eva ml. EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Ekonomické znalosti pro tržní praxi : sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference v Olomouci dne 8.-9.9.2010. S. 57-63. - Olomouc : Katedra aplikované ekonomie Filozofické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci, 2010. ISBN 978-80-904477-5-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária
    NoteVEGA 1/0251/08
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords riadenie znalostí * manažment znalostný * marketing * prieskum informačný * firmy * Slovensko
    AnnotationManažment znalostí ako dôležitý prvok pri získavaní konkurenčnej výhody podnikov. Výsledky realizovaného marketingového prieskumu, ktorý sa uskutočnil za účelom zistenia stavu a ponímania manažmentu znalostí na úrovni podnikov. Výsledky prinášajú zaujímavý pohľad na uplatňovanie manažmentu znalostí zo strany podnikovej sféry a poskytujú nové idey na vylepšenie stavu tejto novej filozofie podnikania.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 00200-002, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.