Number of the records: 1
Úroveň vzťahov k zákazníkom v slovenských podnikoch
Title Úroveň vzťahov k zákazníkom v slovenských podnikoch Author info Viliam Lendel Author Lendel Viliam Source document Scientific papers of the University of Pardubice, Series D - Faculty of Economics and Administration. Č. 14 (2009), s. 148-159. - Pardubice : Univerzita Pardubice, 2009. ISSN 1804-8048 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM * spokojnosť zákazníkov * marketing * manažment * podnik * výskum ekonomický Annotation Riadenie vzťahov so zákazníkmi je komplexná stratégia a proces získavania, udržiavania a združovania s vybranými zákazníkmi s cieľom vytvoriť prvotriednu hodnotu pre spoločnosť a zákazníka. Zahŕňa integráciu funkcií marketingu, predaja, služieb zákazníkom a dodávateľského reťazca organizácie za účelom dosiahnutia vyššej efektivity a účinnosti pri dodávaní zákazníckych hodnôt . Od marca do októbra 2008 bol realizovaný výskum, ktorého primárnou úlohou bolo získanie a interpretácia informácií vypovedajúcich o miere využívania CRM v slovenských podnikoch. Výskum bol zameraný na stredné a veľké podniky. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2009: 14
article
Number of the records: 1